Naš tim

Anja Melcher

Rođena sam 1978. u Mostaru. Oduvijek me zanimala priroda ljudskih odnosa, ljudskih odabira i ponašanja.

Nakon obrazovanja na Sveučilištu u Zagrebu i stečenog zvanja profesorice sociologije i kroatologije, upisala sam studij Gestalt psihoterapije. Taj je studij u potpunosti promijenio moj pogled na život i vlastite mogućnosti. Diplomirana sam gestalt psihoterapeutkinja.

Rast, razvoj i ostvarivanje vlastitih potencijala teme su koje me nadahnjuju i pokreću, profesionalno i privatno.

Budući da se rađamo s nevjerojatnom gorljivošću i sposobnošću učenja, važno je da tijekom života održimo živom tu motivaciju. Najbolji način da to ostvarimo jest da pronađemo tko stvarno jesmo, što volimo i u čemu smo dobri.

To su teme u koje vjerujem i koje me inspiriraju u radu. Sve navedeno me i potaklo da pokrenem Cjelovitost, mjesto na kojemu odraslima, djeci i mladima pomažemo osvijestiti njihove snage i potencijale, kao i blokade koje ih sputavaju.

U radu koristim principe Gestalt psihoterapije. To je moćan egzistencijalno/eksperimentalni oblik terapije koji naglašava osobnu odgovornost, fokusirajući se na kontakt i svjesnost u sada i ovdje. Kroz ovakav pristup rada pojedinac postaje svjestan vlastitih blokada što ga čini slobodnim za nove izbore i nove oblike ponašanja, prvo u sigurnim uvjetima terapijskog odnosa, a zatim i u vanjskom svijetu.

Programi rada su različiti i uvijek prilagođeni individualnim potrebama korisnika. Bilo da je riječ o usvajanju vještina, tehnika, različitih metoda učenja ili psihoterapijskom radu, uvijek mi je važno upoznati živu osobu i doista je čuti. Tek tada program mogu prilagoditi njenim stvarnim potrebama.

Želja mi je bila ponuditi pojedincima cjelovit pristup rastu i razvoju na jednom mjestu i tako je nastala Cjelovitost, mjesto gdje možete biti to što jeste, gdje će vas čuti i stručno pristupiti vašem problemu na cjelovit način.

Barbara Tomašić

Završila sam Studij psihologije na Hrvatskim studijima 2011. godine, nakon čega upisujem edukaciju za gestalt psihoterapeuta (pri Malteškom institutu – Gestalt Psychotherapy Training Institute Malta). Završivši navedenu edukaciju, stječem titulu diplomiranog gestalt psihoterapeuta.

Nakon završenog Studija psihologije, radila sam u Klinici za psihijatriju Vrapče, a potom u Dječjem vrtiću Žirek. Spoj kliničkog iskustva, dijagnostike i tretmana sa pobližim upoznavanjem razvojne psihologije i ulaskom u dječji svijet smatram neprocjenjivim bogatstvom i na osobnom i profesionalnom planu.

Paralelno s radom sa psihijatrijskom populacijom, a potom i u vrtiću, osnovala sam i vodila udrugu Creatus in, koja mi je pružila neizmjerno mnogo iskustva kao psihologu u samostalnoj djelatnosti. Fokus rada je na poticanju djeteta u realiziranju njegovih potencijala. Također, neizostavna karika jest i rad s roditeljima, kroz savjetovanje u pogledu niza izazova roditeljstva.

U Cjelovitosti i Savjetovalištu Žiraha sada radim kao psihoterapeut u individualnom i grupnom radu s klijentima. Možda je točnije da kažem da radim/o, jer neizostavan ko-terapeut, je moj pas Grga, smiješan, drag, podržavajuć i tih kad to treba biti – na seansama.

Slobodno vrijeme provodim u plesanju tanga, slikanju, šetnjama s Grgom i „čakulama“ s bliskim ljudima.

Ana Samaržija Lujanac

Diplomirala sam Pedagogiju i Hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Položila sam stručni ispit za stručnog suradnika pedagoga. Radila sam u osnovnoj školi, a trenutno sam zaposlena kao pedagoginja u jednoj zagrebačkoj srednjoj školi.

S učenicima provodim različite projekte, istraživanja, natjecanja i smotre. Iskustvo neposrednog rada u školi s učenicima osnovne i srednje škole, ali i spoznaja kako nagle promjene u društvu uzrokuju i promjene u načinima stjecanja znanja i navikama učenja učenika, središte pedagoškog rada postaju mi učenici koji imaju različite teškoće u učenju i svladavanju nastavnog gradiva.

U suradnji s učenicima, a vodeći se krilaticom poznatog američkog pisca i futurologa Alvina Tofflera kako nepismen čovjek u budućnosti neće biti onaj koji ne zna čitati i pisati, već onaj koji ne zna učiti i primijeniti svoje znanje, pokrenula sam radionice Kvalitetnog učenja koje pripadaju dijelu preventivnih programa u školama pod nazivom Učiti kako učiti. Radionice su namijenjene svim učenicima, onima koji žele razvijati i unaprijediti vlastite mnemotehnike, divergentno mišljenje i sposobnost pamćenja i koncentracije, ali isto tako i učenicima koji imaju različite teškoće (disleksiju, disgrafiju, ADD, ADHD, specifične teškoće učenja) kao i darovitim učenicima kojima pružaju obogaćivanje nastavnih sadržaja. Učenici tako razvijaju različite metode učenja koje im pomažu u razumijevanju novog, proširivanju starog gradiva, evaluaciji vlastita znanja, afirmaciji pozitivnog stava prema nastavnim sadržajima, prepoznavanju vlastitog stila učenja i radnoj organizaciji kako bi što uspješnije svladali nastavno gradivo.

Osim radionica Kvalitetnog učenja, učenike uključujem i provodim s njima radionice nenasilja, uvježbavanje vještina komunikacije te konstruktivnog rješavanja sukoba win-win metodom. Svoje znanje i iskustvo proširujem sudjelovanjem na različitim stručnim usavršavanjima (stručni skupovi i seminari u organizaciji AZOO, HITUDIM-a, MZOS-a, radionice komunikacije i dramskih tehnika u kazalištu Tirena…).

Ana Šimić

Rođena sam 1978. u Mostaru. U Zagrebu živim od 1995. Nakon stečenog zvanja diplomirane socijalne radnice na Sveučilištu u Zagrebu, upisala sam Gestalt psihoterapiju na IGW Institutu. Završila sam četverogodišnji edukacijski program i još mi je preostao diplomski rad. Edukacijski program, uz doprinos mom profesionalnom razvoju, posebno mi je osvijestio koliko je malo potrebno da se dogode promjene na bolje  i pomaci u životu, samo se treba usuditi napraviti taj prvi korak i početi raditi na svom osobnom rastu i razvoju.

Imam dugogodišnje iskustvo u području grupnog i individualnog savjetodavnog rada s djecom, mladima, studentima i obiteljima te u osmišljavanju i provođenju brojnih edukacija i radionica iz područja psihosocijalnog rada. Jednom od najvećih vrijednosti Gestalt pristupa smatram što, bez interpretacije, na otvoren i kreativan način, vodi osobu na njenom putu prema sebi, a time i prema drugima.

Vrijeme je za redizajn ljubavnih odnosa

Uslijed smo razdoblja u kojemu ljubavni odnosi doživljavaju promjene. Potonje konstatiraju i brojni sociolozi komentirajući sve veći broj prekinutih brakova. Razloge, naravno, ne valja tražiti samo u pojedincu. Brojkama doprinose ...
Saznaj više

Poznajete li dijelove svoje ličnosti?

Ponekad proces samoprihvaćanja ne ide najlakše. Iako znamo da je za nas ljekovito pružiti samom sebi podršku, katkada to jednostavno ide teško ili izostaje. Nekada naš um nalikuje na bojište ...
Saznaj više

Zašto se uoči blagdana javljaju depresije?

Često možemo čuti da je vrijeme zimskih blagdana najsretnije doba godine. Idealna prilika za radost i zahvalnost te druženje s obitelji, prijateljima i kolegama. Ipak, prema podacima američkog Nacionalnog instituta ...
Saznaj više

SAMOPRIHVAĆANJE – ljekoviti odnos prema sebi

Osobni rast uključuje vlastito samoprihvaćanje i zalijeva se ljubavlju koju osjećamo prema sebi. Često se nađemo u situaciji da bismo se željeli promijeniti na silu. Odbaciti sve ono što nam ...
Saznaj više

Prijava na newsletter

* obvezna polja