Naš tim

Anja Melcher

Rođena sam 1978. godine u Mostaru. Oduvijek me zanimala priroda ljudskih odnosa, ljudskih odabira i ponašanja. Nakon obrazovanja, pri Sveučilištu u Zagrebu i stečenog zvanja profesora sociologije i kroatologije, upisala sam studij Gestalt psihoterapije. Studij psihoterapije u potpunosti je promijenio moj pogled na život i vlastite mogućnosti. Diplomirana sam gestalt psihoterapeutkinja.

Rast, razvoj i ostvarivanje vlastitih potencijala teme su koje me nadahnjuju i pokreću, profesionalno i privatno.
Budući da se rodimo s nevjerojatnom gorljivošću i sposobnošću učenja, važno je da kroz život održimo živom tu motivaciju. Najbolji način da to ostvarimo jest da pronađemo tko stvarno jesmo, što volimo i u čemu smo dobri.

To su teme u koje vjerujem i koje me inspiriraju u radu. Što me i potaklo da pokrenem Cjelovitost, mjesto na kojem odraslima, djeci i mladima pomažemo osvijestiti njihove snage i potencijale, kao i blokade koje ih sputavaju.

U radu koristim principe Gestalt psihoterapije. To je moćan egzistencijalno/eksperimentalni oblik terapije koji naglašava osobnu odgovornost, fokusirajući se na kontakt i svjesnost u sada i ovdje. Kroz ovakav pristup rada pojedinac postaje svjestan vlastitih blokada, što ga čini slobodnim za nove izbore i nove oblike ponašanja, prvo u sigurnim uvjetima terapijskog odnosa, a zatim i u vanjskom svijetu.

Programi rada su različiti i uvijek prilagođeni individualnim potrebama korisnika. Bilo da je riječ o usvajanju vještina, tehnika, različitih metoda učenja ili psihoterapijskom radu, uvijek mi je važno upoznati živu osobu i doista je čuti. Tek tada program/rad mogu prilagoditi njenim stvarnim potrebama.

Želja mi je bila ponuditi pojedincima cjelovit pristup rastu i razvoju na jednom mjestu i tako je nastala Cjelovitost. Mjesto na kojem možete biti to što jeste, na kojem će vas se čuti i stručno pristupiti vašem problemu na cjelovit način.

Barbara Tomašić

Završila sam Studij psihologije na Hrvatskim studijima 2011. godine, nakon čega upisujem edukaciju za gestalt psihoterapeuta (pri Malteškom institutu – Gestalt Psychotherapy Training Institute Malta). Završivši navedenu edukaciju, stječem titulu diplomiranog gestalt psihoterapeuta.

Nakon završenog Studija psihologije, radila sam u Klinici za psihijatriju Vrapče, a potom u Dječjem vrtiću Žirek. Spoj kliničkog iskustva, dijagnostike i tretmana sa pobližim upoznavanjem razvojne psihologije i ulaskom u dječji svijet smatram neprocjenjivim bogatstvom i na osobnom i profesionalnom planu.

Paralelno s radom sa psihijatrijskom populacijom, a potom i u vrtiću, osnovala sam i vodila udrugu Creatus in, koja mi je pružila neizmjerno mnogo iskustva kao psihologu u samostalnoj djelatnosti. Fokus rada je na poticanju djeteta u realiziranju njegovih potencijala. Također, neizostavna karika jest i rad s roditeljima, kroz savjetovanje u pogledu niza izazova roditeljstva.

U Cjelovitosti i Savjetovalištu Žiraha sada radim kao psihoterapeut u individualnom i grupnom radu s klijentima. Možda je točnije da kažem da radim/o, jer neizostavan ko-terapeut, je moj pas Grga, smiješan, drag, podržavajuć i tih kad to treba biti – na seansama.

Slobodno vrijeme provodim u plesanju tanga, slikanju, šetnjama s Grgom i „čakulama“ s bliskim ljudima.

Ana Samaržija Lujanac

Zovem se Ana Samaržija Lujanac. Imam 32 godine. Diplomirala sam Pedagogiju i Hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Položila sam stručni ispit za stručnog suradnika pedagoga. Radila sam u osnovnoj školi, a trenutno sam zaposlena kao pedagoginja u jednoj zagrebačkoj srednjoj školi.

S učenicima provodim različite projekte, istraživanja, natjecanja i smotre. Iskustvo neposrednog rada u školi s učenicima osnovne i srednje škole, ali i spoznaja kako nagle promjene u društvu uzrokuju i promjene u načinima stjecanja znanja i navikama učenja učenika, središte pedagoškog rada postaju mi učenici koji imaju različite teškoće u učenju i svladavanju nastavnog gradiva.

U suradnji s učenicima, a vodeći se krilaticom poznatog američkog pisca i futurologa Alvina Tofflera kako nepismen čovjek u budućnosti neće biti onaj koji ne zna čitati i pisati, već onaj koji ne zna učiti i primijeniti svoje znanje, pokrenula sam radionice Kvalitetnog učenja koje pripadaju dijelu preventivnih programa u školama pod nazivom Učiti kako učiti. Radionice su namijenjene svim učenicima- onima koji žele razvijati i unaprijediti vlastite mnemotehnike, divergentno mišljenje i sposobnost pamćenja i koncentracije, ali isto tako i učenicima koji imaju različite teškoće (disleksiju, disgrafiju, ADD, ADHD, specifične teškoće učenja) kao i darovitim učenicima kojima pružaju obogaćivanje nastavnih sadržaja. Učenici tako razvijaju različite metode učenja koje im pomažu u razumijevanju novog, proširivanju starog gradiva, evaluaciji vlastita znanja, afirmaciji pozitivnog stava prema nastavnim sadržajima, prepoznavanju vlastitog stila učenja i radnoj organizaciji kako bi što uspješnije svladali nastavno gradivo.

Osim radionica Kvalitetnog učenja, učenike uključujem i provodim s njima radionice nenasilja, uvježbavanje vještina komunikacije te konstruktivnog rješavanja sukoba win-win metodom. Svoje znanje i iskustvo proširujem sudjelovanjem na različitim stručnim usavršavanjima (stručni skupovi i seminari u organizaciji AZOO, HITUDIM-a, MZOS-a, radionice komunikacije i dramskih tehnika u kazalištu Tirena…).

Ana Šimić

Rođena sam 1978. godine u Mostaru. U Zagreb sam se doselila 1995. godine gdje živim do danas. Nakon stečenog zvanja diplomirane socijalne radnice pri Sveučilištu u Zagrebu, upisala sam Gestalt psihoterapiju pri IGW Institutu. Završila sam četverogodišnji edukacijski program i još mi je preostao diplomski rad. Edukacijski program, uz doprinos mom profesionalnom razvoju, posebno mi je osvjestio koliko je malo potrebno da se dogode promjene na bolje  i pomaci u životu, samo se trebamo usuditi napraviti taj prvi korak i početi raditi na svom osobnom rastu i razvoju.

Imam dugogodišnje iskustvo u području grupnog i individualnog savjetodavnog rada s djecom, mladima, studentima i obiteljima te u osmišljavanju i provođenju brojnih edukacija i radionica iz područja psihosocijalnog rada. Kako su mi i osobno inspiracija stihovi poput ovih Gibinih „hodaj, nebo strpljive voli, hodaj, možda se ipak sve u dobro pretvori“ tu istu energiju, tempom koji odgovara svakom pojedincu osobno, volim pružiti i drugima kroz savjetovanje i psihoterapiju, a Gestalt pristup radu s ljudima je upravo tako koncipiran, da bez interpretacije, kroz otvoren i kreativan način vodi osobu na njenom putu prema sebi pa tako i prema drugima.

5 NAČINA kako pomoći djetetu suočenom sa strahom ili anksioznošću

Kao roditelj, često se susrećete sa situacijama u kojima vam dijete govori da se ne osjeća dobro. Većinom su to situacije u kojima govori da ga boli trbuh i da ...
Više...

SAVJETI JESPERA JUULA: Temeljne greške u roditeljstvu i kako ih izbjeći

„Temeljna pogreška koju roditelji čine pretpostavka je da djeca nisu kompletne osobe zbog čega ih gledaju više kao potencijalna, nego li kao stvarna bića“, tvrdi Jesper Juul, svjetski poznati obiteljski ...
Više...

Adolescenti su pod većim pritiskom nego prije – ovako im možemo pomoći

Ispiti, društveni mediji, opsesija tijelom – adolescenti se nalaze pod većim pritiskom nego prije. Zato je nužno razmišljati o načinima na koje im možemo pomoći. Na adolescente se obično gleda ...
Više...

Motivacija i učenje

Problem u motivaciji tijekom učenja je vrlo čest i ne predstavlja nešto neobično. Međutim često se optužujemo jer ne učimo ili ne ostvarujemo dobre rezultate, a puno bi bolje bilo ...
Više...

Kako pomoći tinejdžerima da prevladaju destruktivne obrasce ponašanja

U svome se psihoterapijskom radu susrećem s mnogim tinejdžerima. Veći broj klijenata mlađih od 18 godina upućuje na to da se i na našim prostorima počela mijenjati slika psihoterapije kao ...
Više...

Prijava na newsletter

* obvezna polja