Edukacija za odgojiteljice i učiteljice

Upravljanje stresom i neugodnim emocijama kod odgajateljica i odgajatelja u vrtićima te učiteljica i učitelja

Kvalitetno inicijalno obrazovanje odgajateljica i odgajatelja te učiteljica i učitelja, i kvalitetno profesionalno usavršavanje nužne su pretpostavke kvalitete njihova rada. Uvidom u profesionalna područja usavršavanja ljudi koji rade s djecom uočili smo potrebu za programom koji bi se bavio očuvanjem njihova mentalna zdravlja i prevencijom stresa na poslu.

Odgajatelji/ice i učitelji/ice su uz roditelje najznačajnije figure u djetetovu životu, ranom odgoju i obrazovanju jer s njime provode najosjetljivije i najznačajnije razdoblje života. Stoga su iznimno važne njihove profesionalne i osobne kompetencije.

S obzirom na dinamiku današnjeg života, ovakva vrste edukacije je nužna. Znanja iz područja pedagogije i psihologije i mnogih drugih područja kojima bi profesionalni odgajatelji i odgajateljice te učiteljice i učitelji trebali raspolagati, žele li s djecom raditi odgovorno i kvalitetno, usvajaju se različitim profesionalnim usavršavanjima i itekako su bitna za njihov rad. Međutim, premalo se pažnje posvećuje vrlo važnoj činjenici, a to je da djecu ne odgajamo samo onim što znamo nego i onime što jesmo.

Vođeni tom idejom i potrebom ovakvog odgojno-obrazovnog rada osmislili smo program koji će odgajateljima/cama i učiteljima/cama pružiti mogućnost brige za vlastito mentalno zdravlje i razvoj emocionalne i socijalne kompetentnosti te prevenirati profesionalno sagorijevanje.

Pojam mentalnog ili emocionalnog zdravlja odnosi se na cjelokupno stanje psihičke dobrobiti koje uključuje način na koji se osoba osjeća u vezi sa sobom, kvalitetom odnosa s drugim ljudima te sposobnostima suočavanja s teškoćama.

Ciljevi programa

Dobrobiti za odgajateljice/odgajatelje/učiteljice/učitelje:

  • jačanje stručne i osobne kompetencije
  • nošenje sa stresom na poslu i prevencija profesionalnog sagorijevanja
  • nošenje i upravljanje neugodnim emocijama
  • povećanje kvalitete rada

Dobrobiti za djecu:

  • stvaranje zdravog i podržavajućeg okruženja za djecu
  • smanjenje neprimjerenih i nepovoljnih uvjeta boravka u školi/vrtiću i pojavljivanja mogućeg stresa kod djece uslijed takvih situacija
  • zaštita djeteta od nepoželjnih utjecaja, neosviještenih emocija i različitih emocionalnih stanja u koja bi lako mogli zapasti učitelji/ce i odgajatelji/ce

Ukupno trajanje programa prilagođeno je potrebama vrtića, odgajatelja/ica i stručnih suradnika. 

u pripremi

 

Iblerov trg, 9
10000 Zagreb

Voditeljica: Anja Melcher

Prvo znanstveno istraživanje o LGBT roditeljstvu u Hrvatskoj

Ako težimo društvu mira, stabilnih odnosa i mentalnog zdravlja, važno je participativno govoriti i o temama koje u javnosti izazivaju neslaganja, kako bismo ublažavali i razbijali predrasude. Jedna od takvih ...
Više...

Prijava na newsletter

* obvezna polja